EzgiDuru Merhaba anneler bebegim 2 ay 20 günlük. Oyun halisina koyuyorum vurup oynuyor kollarina ve ayaklarina cingirak takiyorum hareket edince aes cikiyor hosuna gidiyor. Ve bebegimin ilk zeka kartlari var 0-4 ay olani gosteriyorum. Bunlar disinda yaptiginiz aktiviteler var mi bebeginizle fikir olsun 🥰
Eymenikooo EzgiDuru Benim oğlumda 3 ay 4 günlük oyun halısı almakta kararsızım zeka kartlarını da eşim anlamaz daha çok küçük diye almak istemedi..Şu kenarda bekliyim bari :)
Edward EzgiDuru bez bebeğim ve saklanan kuklayla onunla konuşturuyorum hoşuna gidiyor. Aynanın karşısında oynatıyorum oyun halısında oynuyor bunları yaptırıyorum
Azizarifim EzgiDuru benim oglumda 2 ay 20 gunluk cok uyuyor masallah oynamaya pek vaktimiz olmuyor ya emiyor kakasini yapiyor sonra gene mizmislaniyor iki seviyorun opuyorum dans kucak falan uyuyor hemn ya
EzgiDuru Eymenikooo benim esimde ben zeka kartini alirken pek ise yaramaz diye dusunuyordu ama huzursuzlandigi zaman simdi esim kartlara sariliyor direk 😂
Eymenikooo EzgiDuru Aaa çok iyiymiş bende bu akşam eşime tekrar bahsedicem bakalım n dicek 😊 Bu arada siz nereden almıştınız kartları ..
Yepisyenianne Oyun halısını iki aylıkken aldık piyanolu olanlardan inanılmaz eğleniyor. Yemek yaparken ev toplarken oğlum onunla oynuyor.
Alazcns Oyun halısında durmuyor. Amigurumi oyuncakları var onları konusturuyorum. Doğduğu günden beri kıtal okuyorum. Göçünün içine bakıp bol bol konuşuyorum. Babasına gelecek olursak telefondan türkü acıyor 😂