Ftmkrkmz kuzum ben calismiyorum normal emziriyorum .. ek gidamizda su sekilde sabah kahvaltisi peynir zeytin salatalk minikce parcaliyorum yaninada yumurta sarisi biraz labne karistirip veriyorim ogle yemeginde sebze corbalari pureleri biraz mayali yigurt koyiyorum yanina oyle seviyor miktarinida bebegimn yedigi bi olcu var genelde o kaseye koyuyorum hep .daha sonra meyve pureleri veririm cesitli .. organik irmik aldik onu pisirip icine muz elma bebe biskuvisi karistirir veririm yatmadan da ..olculeride dedigim gibi pasabahcenin bir kasesi var bende o olcude tuketiyor .. anne sutune gelincede bebegim surekli emiyor yani yarim saatte bir bazen hi saatte bir kilosuda ek gidadan once 11 kiloydu simdi 12 bucuk olmasi lazim yedi bucuk ayligiz 💙