Mlkmhrrm Damla7 emme geriliği mi oluyor bilmiyorum ama 5 ay 8 günlük eskisi gibi iştahlı emmiyor bende zorlamıyorum ara ara tekrar veriyorum biraz emip bırakıyor
Fadimeemre 5 ay dolmssina 1 gun kaldi bizimde oyle emerken kalkmaya calisiyo oturmak istiyo kisaca emmemek icin kaciyo benden
AsilGulhan Canım bizde suan o durumu yaşıyoruz doktora gittik ve atak evresi oldugunu söyledi ilaç verdi ve gercekten işe yaradı
AsilGulhan Damla7 zatiden damla tabi her bebek farklı sebeblerden dolayı yemeyebilir siz kullanmadan önce doktorunuza danışın. Danışmadan kullanmayın çünkü kilo boya göre sayı belirliyor