Mervesencn Merhaba arkadaşlar dün gece bir anda ateş titreme üşüme geldi , gögüslerim de sızlama oluyor etrafı kızarmış doktoruma sordum süt ateşi olabilir dedi gögüslerini boşalt dedi ama boşaltım emzirdim hala ateş geçmiyor gögüslerimin etrafı kırmızı böyle durum yaşayan var mı nası atlattınız bu durumu ?
Sisli Mervesencn sıtma olayını bende çok çektim canım göğüslerini sağ ve lahana yaprağı koy öyle kalsın rahatlatır inşallah 🙏🏻
izmir3535 Mervesencn daha yeni atlattim ben 40 derece atesle acillik oldum.antibiyotuk kullandim duşta sagdim cikinca emzirdim emzirirken goguse masaj yaptim.emzirmeyi sakin kesme bol bol emzir 10 gunde anca duzeldim ben
dewamkee Mervesencn Allah yardim etsin . Lahana haşla koy canim havlu isit koy. Bide banyoda tarakla asagiya dogru hareketlerle tara . Insallah iyi olursun
Annekizz Mervesencn Ayy o günü hatırlamak bile istemiyorum ateş halsizlik göğüste ağrıı 🤦♀️ Hemen duşa girdim iki göğsümüde sağdım masaj yapa yapa boşalttım iyice çıktım bi ağrı kesici içtim güzelce öyle kendime geldim ama o gün 2-3 kere duş aldım öyle geçti başka türlü çok zor 😊
Annekizz Mervesencn Sağ kuzum gir duşa özellikle suyun altına tut göğsünü birazda sıcak olsun su boşaltana kadar sağ inşallah geçer 😊
Mervesencn Annekizz canım ateşim 38 üstü çıkıyor doktorum antibiyotik verdide yarın da gel dedi bakıcam inşallah içinde apse olmamıştır
Bernayben Mastit olmuşsunuz, bende de oldu neredeyse acillik olacaktım. Duşta sıcak su tut göğüslerine, sağım yap bir de eşine söyle göğüsteki sert yerlere bastıra bastıra masaj yapıp süt kitlelerini çözdürsün. Ben o şekilde atlattım. Geçmiş olsun.
heyymomm Mervesencn bende oldu ve olduğunda süt sıtması olduğunun farkında değildim bilmiyordum hasta oldum sandım ılık duşa girip göğsümü biraz sağmamız gerekiyormuş