Pitircik2021 Çarşamba günü doğum yaptım. Bebeğim tam doğmadan önce kakasını yapmış ve yutmuş bu sebeple enfeksiyon vardı. 5 günlük antibiyotik tedavisi uyguluyorlar maalesef küvezde. Bu süreci yaşayan arkadaşlar için bebeğiniz ne kadar süre küvezde kaldı?