Pitircik2021
Bebeğin emdiği zamanda yara oluşabilir ki azda olsa oluşacaktır. Bu durum sağım makinesine has değildir. İkinci oğlumda bile bu durumu başa sarıp çokça çektim. Doğru bir şekilde emzirmeye dikkat edin yalnız 😊
Göğüs ucunuza krem yada zeytinyağı sürüp streçleyerekte acınızı aza indirgeyebilirsiniz
Anneliğiniz çokça hayırlı olsun 🌸😊