seldazen anlattıklarınız bana normal gırundu ama tabii en dogru kararı doktor verecektir. İsmine bakmamasının sebebi yaptıgı ise konsatre olmus olabilir ya da ismini tam ogrenememis olabilir. Ben kizima surekli ponpon diyordum baktim benim kizim ismine degil ponpon degince bakıyor. Babası limon diyor baskası baska bisey. Baktık cocgun kafası corba neye bakacagını sasırmıs Sonunda karar aldik dedik ki herkes ismiyle hitap edecek. canşm cicim yok. Mesela ismi meryem kızımın. Meryem kasık nerde? Meryem ayınla mı oynuyorsun. Meryem su icer misin? Gibi gunluk aktivitwlerini soruya doktuk.Simdi kizim bir yasına yeni girdi ismini tam anlamyla ogrendi.ama farketmeseydik muhtemelen hala ogrenemisti.