E bebekten aldım bebeğim 3 aylık 1 aydır benimle birlikte hastanede yattı 3 / 4 kere kullanmışımdır . Sütüm gelmedi yep yeni çekim gücü kuvvetli alan memnun kalır . Tekli elektrikli . Birde manuel var Doğuma giderken aldığım onuda kullanmadım . İkiside kutulu manuel olan lansinoh . Elektrikli olan baby plus