Dün kadın doğum kontrolum vardı doktrum kadınlık yada analık hormani savaşacak hangisi galip gelirse kadınlık hormani baskın gelirse regli olursun ama süt hormani baskın gelirse olmazsın emzirme boyunca devam edebilir dedi.ama korunacaksin ihmat etme dedi