Ayseksii merhaba, ek gıdaya geçişte 2 ay kabızlık ile mücadele ettik. Doktorumuz bebeklerin bir yaş öncesinde su içmeye ihtiyacı olmadığını, anne sütü ile bunu karşıladığını, su içirmenize gerek yok demişti. Ben de 2 ay boyunca kabızlık için lavman dahil herşeyi denedim. Bir türlü çare bulamadım. Sonrasında artık su içirmeliyim dedim. Çok fazla olmasa da su içirmeye başladım. İçtiği kadar. O günden beri bebeğimin kabızlık problemi çözüldü. Günde normal formda 2-3 kez kaka yapıyor. Su içirmenizi öneririm.