Dilekmh Arifeeee kızım 14. Ayına girecek dede mama meme baba anne karga (gak gak ) yapıyor bide tavuk diyemiyor ama resmini görünce gıt gıt diyor ☺️ hala teyze bunları söylüyor şimdilik
LilyaBn Arifeeee Benim bebeğimin bir kaç tane var. Anne,baba, kaplumbağ(kapkap diyor😂)hadi, gel, kalk, dede, mama, memeyede mama diyor🙈, hav hav, gool, vermem, kayağa kay kay diyor). Baya varmış yazınca farkettim. Sizin varmı?
rbndmrcn Arifeeee benim oğlum 20 aylık sadece anne diyor ben de çok takılıyorum bu duruma önceden baba dede anneanne derdi sımdı sadece anne
Arifeeee YigtnAnnesi Bunları anlamlı olarak mı söylüyor yani babasına bakıp baba diyor mu ya da dedesine bakıp dede diyor mu ?
Duygu1988 rbndmrcn birşeyler soyluyorsa cokta takılmaya gerek yok bız hersryı hemen olsun ısteriz ama onlarda kendilerini hazır hissettiğinde zaten konuscaklar farklı bi belirtileri yoksa sıkıntı yapmayın benım oğlumda 20 aylıkken 2 3 kelıme soylerken 2 ayda bayagı farketti
Arifeeee rbndmrcn Onun bence kullanma sıklığı ile alakalı durumu. Sizi daha çok gördüğü için olabilir. En azından onceden biraz varmış. Gelişim bireyseldir her bebek için farklı ama işte insan takılıyor yine. 12 ay 5 -20 Kelime arası konuşur diye okudum bir yerde benimkinde 1 tane bile yok
Can_can Arifeeee oglum sadece gel gel diyor 13 aylik.. Bende bekliyorum anne desin diye ama herseyin zamanı var sanırım
Arifeeee Can_can çoğu şeyi anlıyor ama hiç anlamlı kelimesi yok. Baba nerede diyorum dönüp bakıyor babasına. aynı sekilde bana dedesine arabasına. Ama hiç yok ne bileyim anne baba dit dit. Pisi pisiye gel de diyorum. Elleriyle pisi pisi yapıyor gel yapıyor ama hiç birini söylemiyor.
LilyaBn Arifeeee kız bebek 🌸 sizin oğlunuzunda yakındır bence bir de erkek bebekler geç konuşur derler. Kendilierni haZır hissedince her şeyi yapıyorlar ❤️
defnesmomm Arifeeee dede, anne, baba, gel, geldim, abla diyor. Birçok hayvan sesini taklit ediyor. (kedi, eşek, köpek, inek gibi)