Defnemomy Tül perde den çok sıkıldım,salon ve mutfağa Stor yaptık, yatak odasına da yapasım var ama basit durur mu acaba? Yapıp kullanan var mı acaba?
Mugemir Defnemomy merhaba ben kullanıyorum gayet memnunum.Ama tabi guneslikli perde kadar karanlık yapmıyor odayı hani güneş ışığı vs alabiliyor
Cheddar Defnemomy bende 6 senedir kullanıyorum çöpe atmamak için zor tutuyorum kendimi. En güzeli perde ☹️
Cihangirim Yatak odası için en güzel şey blackout kumaş. Evim 7. Katta ve yaz kış yatak odası çok güzel güneş alıyo ama tabi yazın çok sıkıntı oluyo gün ışığı uyutmuyor artı sıcakla birlikte. Bi çekiyorum kapkaranlık😁
zhnsy Defnemomy Salon dışında bütün odalarımın perdesi stor memnun olup olmamak arasında gidip geliyorum.Çünkü kullanım rahatlığı çok ama temizliği zor.✍🏻
Defnemomy zhnsy Ben odalara da yeni yaptırdım henüz çıkarıp yıkamadım ama balkona atar fırça ile yıkarım diyorum, zor olur mu öyle?
Bill Defnemomy Yani zevk meselesi ama ben mutfak haric hicbir odaya stor yakistiramiyorum. Ofis gibi geliyo bana. Perde evin gelinidir derler😀
AlyaMeyra Defnemomy zebra perdeyi kastediyorsunuz sanırım biraz boş kakıyor bence görüntü olarak birde blackout stor veya fon yatakodası için mükemmel oluyor zebrada fazla aydınlık olur diye düşünüyorum
1prens1prensesannesii Defnemomy bende tül perde kullanıyordum. Kravuze altına zebra yaptırdım beyaz.çok daha güzel ve şık durdu
Defnemomy Meflug zebra Stor altına mı blackout yaptırdınız? Resim atma şansınız varsa bana da fikir olur
Muverrih Defnemomy Stor ne yapacaksın en güzeli tül istediğin zaman çıkar yıka. Storlarin yıkaması bir dert. Oda ve mutfağımda var görünüşü çok güzel şık ama temizlemesi zor olduktan sonra kullanısli olmuyor.