Arkadaşlar selam bebeğim 6.5 aylık süt ürünlerine alerjimiz var diyetimi yavaştan açıyorum ek gıdalara başladık kabak havuç patates elma armut doktorum yumurta sarısı başlamamı söyledi ama yumurtayı ne ile vermem gerek sizler nasıl yaptınız acaba sade mi vermeliyim bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim