Yaseminle ben kullanıyorum e bebekten indirimden 845 aldm. Çok çok çok memnunum bidaha olsa birdaha nuna alırım . Sallama aparatı almana gerek yok dokundupn zaman yaklaşık 40 45 saniye sallanıyor bir kere dokunuyorsn . O yğzden sallama apararı gereksiz bence . Ayrıca nunanın bebek arabasınıda aldm daha kullanmadm ama kurdum çok sağlam onuda tavsiye ederim. 👍🏻