Prensesannesi411 Kızlar asla belini dik tutmuyo yatiyo kalkmaya çalışiyo ellerinden tutuyorum oturtma pozisyonuna geliyor oturmak istiyor sürekli kucağımda kendini oturur pozisyona getiriyor siz kaçıncı ayda oturtrunuz
Busranehirmila Prensesannesi411 ben kucağımda 3 buçuk aylıkken oturtmaya başladım ama benim kızım da aynı dediğiniz gibi kendi çabalardı yani istiyodu doktorumuz da kucakta destekli oturtabilirsin dedi. Şuan 8 aylık gelişimsel olarak hiçbir problemimiz yok. Eğer bebek istiyosa 4 ay normal biz sırtı yatık şekilde mama sandalyesine oturtuyoduk 4 aylıkken
turansmom Prensesannesi411 Bizimde aynıydi doktorumuz günde bölük bolük 10 dakika oturtun bir zarari olmaz demisti, beş aylık şimdi 20 dakikaya hatta 30 dakikaya çikar dedi.
Mom727272 Prensesannesi411 bizimki de böyle ya, sırt üstü yatarken de kafasını ellerini uzatıyor kalkmak istiyor, bu geçiş dönemi bebelere zor valla
Sdtyldrmklkn Prensesannesi411 Biz oturtuyoruz bı sakınca yok şükür. Oturur ayakta durur hatta dik ayakta tutunca adım atar 3 5 🤣 tam.oturur pozisyonda tutmayın kucaginizda yada beline destek vererek eğik oturtun bazı bebekler ilerde gider
deren123 Aynısı bizde de var sanırım bu ayda oluyor kısa süreli kollarından tutup kaldırıyorum bı kaç sn. mutlu oluyor. Oturtmak için erken sanırım.
HavvaZade deren123 kucağınızda destekli oturabilir, YouTube da Dr osman gönülal var orda ay ay çocukların gelişimini anlatıyor bakabilirsiniz
Anya Benim kızım da 4cü ayından oturmak istiyırdu ama yerde oturtmuyordum hep kucağımda oturtuyordum siz de öyle yaparak oturtun daha rahat edicek öyle
EmineB10 Prensesannesi411 az az oturtun destekli. ya da yarı yatar vaziyette tutun. anakucağı varsa onda tutabilirsiniz
nneslihan Prensesannesi411 bizimde öyleydi, 4. Ay kontrolünde doktorumuz annesi bu artık kalkmak istiyor günde 5 dakikayı geçmeyecek şekilde destekli oturtabilirsin demişti 1 hafta aralıklarda süreyi 5 dakika arttır demişti