tosbikannesiii Bizim şöyle 1 haftadır gayet iyi gidiyoruz, doktor tavsiye etti. İlk üç dört gün yıkadım tam saat dokuzda, ışıkları söndürdüm emzirdim biraz bekledim gittim uyudu. Şimdi saat 8de gözlerini ovuşturuyor biraz oynayip yoruyorum saat 9da uyumuş oluyor. Bende emzirmeden uyutmayı çok isterdim🙄