Mrvblgc bizimki de 5 aylık oldu , 4deyken uykuları asırı kötüleşmiişti iştahı cok artmıstı sürekli kucak istiyosu , 4. Ayın sonralarına doğru uyku düzeldi , oyuncaklarıyla daha cok oyalanıyo biraz olun kucaktan indi simdide iştahı bi garip bi gün az yiyo bigün cok .