Geçen ay trendyoldan aldım. Kızım emmeyi reddediyordu sütüm azalmıştı sağıp kaşıkla vermek için almıştım ama çok şükür sütüm arttı ve 6. ayımıza yaklaştığımız için gerek olmadığını düşünüyorum en azından başkasının işine yarasın 400₺ ye aldım 200₺ ye satıyorum.
