23 günlük bebeğim ve doğumdan beri benimde denemediğim ne krem ne de bitkisel yöntem kaldı. Bebeği yarıkların iyice açılmaması için silikon uçla emziriyorum ve yaraların iyiyleşmesini hızlandıran tek krem garmastan pomat isimli krem oldu. Kesinlikle tavsiye ediyorum