baderya Hanımlar ilk kez bebe bisküvisi yapmayı denedim ancak pek hoşuma gitmedi 🤦🏼♀️ Marketten alınan bebe bisküvisi gibi dağılan ve lezzetli tarifi olan var mı?☺️ ek gıdaya son 5 gün 🩰
Sevgilimmm baderya hep yaptığım tarif. Daha tatlı bir tadı olsun istiyorsanız farkli şeyler koyabilirsiniz. Mutlaka az pişirmeniz gerek bebek bisküvisilerinde bu çok önemli. Sert olmasının tek nedeni fazla pismesidir
baderya Sevgilimmm tarifinizi Sevgilimmm tarifinizi yazar mısınız? Kaç derecede kaç dk pişiriyorsunuz? Ben aşırı yumuşak diye azıcık daha pişirdim ama içi sünger gibi oldu ve çiğ gibi kaldı :(
Sevgilimmm baderya https://www.nefisyemektarifleri.com/5-dakikada-bebek-biskuvisi/ Dakika vermem doğru olmaz fırına göre değişir bu. Altı biraz kızarınca almanız lazım ici çiğ kaldı diye düşünmeyin. Bebek bisküvileri böyle fazla pişmez zaten piserse sert olur.