Prenssmusta vallahi ne yedirip içeriyorlar soruyorimhwp söylemiyorlar 😁😁
Bizde akşam 9da uykuya geçiyoruz sabah 7e kadar kaç kwre kalkıyorum sayamıyorum genelde 5 ama bazen daha çok oluyor. Her seferinde de uzun uzun emzirip uyutmaya çalışıyorum.
Ama mama alan bebekler daha uzun uyuyormuş sanırım mama alan bebekler onlar