9 değil ama bebeğim 6 aylıkken hamile kaldım 15 aylıkken 2.bebeğim dünyaya geldi hastane farkımıdır bilemiyorum ama ilk sezeryanımda Doğum yapmamış gibiydim sanki ameliyat masasına hiç girmemiş gibi o kadar güzeldiki 2.de öyle olur diyordum hamileliğim aşırı iyi geçti dikişlerde sorun olmadı ama Doğum gelip çattığında durum değişti korkutmak için yazmıyorum ama sanırım birdaha asla çocuk yapmama sebebim olabilir ölümlerden döndüm hastanede ne kadar doktor varsa her saat başı topluca gelirdiler daha 18 gün oldu Doğum yapalı daha şimdi ayaklanıyorum Doğum sonrası yaşadıklarım yetmezmiş gibi 5. Günde dikişlerim açılmaya enfeksiyonum yükselmeye başlamıştı 🤦🏻♀️Ay hiç geçmicek dedim ama şükür atlattım bu süreçte yaşadığım korkuyu hiç bişeye değişmem sanırım