Prensesannesi38 Ne zaman çıkaracak diye diye ilk dişimiz alttan çıktı ve ben hiç anlamadım çok şükür belirtimiz olmadan geldi umarım sizinkilerde rahat geçer 🙏 bu arada 9 aylık olduk anca çıkardık 🤣
Prensannesiyimm Prensesannesi38 gözün aydın canım benim oğlum 11 ay 16 günlükken çıkardı ilk dişi üstten yardı ikinci geliyor bugün 1 yaşına girdi😂