Merhabalar,
11 günlük bir kızım var ve yenidoğan sarılığı teşhisi konuldu. 3. Gün kontrolüne götürdüğümüzde topuk kanı alınıp değerinin 9,5 olduğu söyledi. 6. Gününde tekrar kontrole götürdük değeri 12.1di ve doktorumuz bol bol emzirmemi hatta emzirdikten sonra 30 ml anne sütü takviyesi önerdi. 9. Gününde tekrar kontrole gittiğimizde yine sarılık değeri ölçüldü ve 10.1e gerilemişti. Yine aynı şekilde beslemeye devam ediyorum fakat sürekli uyumak istiyor miniğim. Uykudan uyandırıp vermek istiyorum iki çekiyor sonra hoop yine uyku. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Bu durumu yaşayanlar ya da şahit olanlarınız varsa lütfen beni aydınlatsın. Çok stresli günler geçiyorum😢