Angel_1 Kayserili anneler merhaba 🥰 Önerdiğiniz bi kadın doğum doktoru varmı doğum ücretleri konusunda bilginiz varsa onuda bilmek isterim 🍓
annekuzusuuuu Angel_1 dünyam hastanesi Züleyha güzele gittim o kadar memnun kaldım ki geçen yıl 2500 ödemiştim
38eg Angel_1 Hüma hastanesi 2019 Eylül ayında doğum yaptım Cahit beye gidiyordum memnun kaldım doktorumdan. 1700tl ödemiştim doğuma. Ama zam geldi şuan 2500tl civarı diye biliyorum.
Utkucan Angel_1 system hastanesi Eda Ülkü karakılıç tabi riskli bir gebeliğiniz falan yoksa sıkıntılı riskli bir durumda Mustafa başbuğ u öneririm
Mom62636362 Angel_1 Dünyam Hastanesi’nde Aynur Simur tavsiye ederim, fiyat bilgisini hatırlamıyorum ne yazıkki arayıp öğrenebilirsiniz
38eg Angel_1 yani evet memnundum çevremden bi kaç kişi hemşilerden memnun kalmadığını söylemişti ama benşm doğumumdakiler gerçekten çok ilgiliydiler gece boyu sürekli kontrol ettiler ne sorduysam cevapladılar Güler yüzlüydüler sürekli odayı temizlediler
annekuzusuuuu Angel_1 şuan ücretler değişmiştir arayıp öğrene bilirsiniz ben geçen yıl 120 tl veriyordum