Cansuukoosee bende öyleydim ama uyandırıp uyandırıp emziriyodum mememdeyken ayağını gıdıklıyodum gıdığına dokunuyodum eğer hiç uyanmazsa yatırıp sadece atleti bezi kalacak şekilde soyuyorum 3.5 dk tabi sıcak yerde yap bunu , ebe öyle yapmıştı hastanede 2 günlükken , sarılık olmaması için gece bile alrm kuruyodum 1 buçuk saatde bi sende öyle yap ilk 2hafta çok dikkat et sonra sarılık riski kalmıyo zaten