Prensesannesi02 3 ana öğün ve ara öğünleri oluyor.sabah uyanınca mama veriyorum (ya da inek sütü) ardından hep beraber kahvaltı ediyoruz. 12 gibi uykuya yatıyor 3 gibi öğle yemeğini yer. yemektr yoğurt vermediysem ara öğün yoğurt olur meyveli de olabilir yoğurt. yoğurt yediyse meyvesi olur. 6 gbi akşam yemeği destek olarak mama ya da inek sütü. 7.30 gibi akşam uykusu vakti.