Tgcmnrsyn canim vallai ben burda okudum ve faydasını gördüm yazmadan Allah razı olsun. Isirhan otu. Hatta ben isirgan itu rezene kimhon hepsini karisim yapip demliuorum bazen anasonda katiyorm ama nedense ona karşı bu onyargim var çoğu zaman katniyorum. Kendim içiyorum . Bebeğim kolik artı prematüre. Sürekli agkiyor huysuz gaz sancısı çekiyor akşama kadar yemek falan yok şu desen 2 litre zorla içiyorum . Ama suan çok sıkı bayağı sut oluyor taslasiyor hatta bebegimin vekim gücü iyi olmadığı için tam cekemiyor açıyor bile bugün akşam sagmayi bile düşünüyorum yatarken. Bu arada büyük cezveyle demleyip sabah akşam iciyrm