Kızlar çamaşır makinem aşırı derecede çamaşırları kırıştırıyor hani makinede bekletsem tamam derdim ama bittiği an alıp asmak istiyorum kırış kırış çıkıyor sebebi nedir acaba benim makinem Vestel markası annemin Samsung onunkiler benimki kadar kırışık çıkmıyor marka farkı mı var acaba