Efruz hastaneden çıkamadan o konuyu sormuştum doktorum çıktığımda eve gittiğimde ayakta orayı kapatmadan kısa sürecek şekilde yapabilirsin dedi su sabun ordan aksın gitsin bir şey olmaz demişti ve fön makinesi ile uzaktan güzelce kurulamami söylemişti dediğini yaptım harfiyen bi sıkıntı olmadı çok şükür