Aysenurbuglem Göğsümün ucu küçük olduğu için silikon göğüs ucu kullanıyorum. Fakat bebeğim çok hava yutuyor silikon g. Ucundan mı kaynaklı acaba. Kullananlar var mı? Hava yutmaması için ne yapabilirim.. Duyuyorum hava yuttuğunu
Ebraryz Aysenurbuglem bir hafta kadar kullandım bebek bir süre sonra ona alışıyor memeni vermek isteyince düzgün tutamıyor bende böyle oldu bana sorarsan ilk meme verişinde slikonla ver biraz emzirdikten meme ucun çıktıktan sonra memeni verki alışmasın tamamen slikonun kenarını sütünle ıslat o şekilde memene yapışmasını sagla istersen ben öyle yapıyordum
Alitunam Canım merhaba. Ben kullandım 5. Aya kadar. Hava yutmuyordur süt kursagından gecıyordur sana oyle gelıyordur cunku sılıkon uc yapısıyor hava alacak yerı yok ki🤗