Onlarında bebeği iştahsız olsaydı paylaşmazlardı. Bu açıdan düşünün 🙃 bana da paylaştığım zaman çok şaşırıp,imreniyorlar ama iştahsız olduğu,hiçbir şey yemek istemediği zamanları paylaşmadığım için o anları görmüyorlar tabi😊 O instagram anneleri hayatlarını hep mutlu,ponçik gösterdikleri için söz de fenomen oluyorlar unutmayın. Pirim vermeyelim,kıyas yapıp kendimizi,bebeğimizi sorgulamayalım 🙌🏻