Aysenurl Yaşayan varmı hanımlar.31 haftalık gebeyim göbek deliğim bi tuhaf.2. Gebeliğim.Agrı sızı yok ama.Doktr göbek fıtıgı olabilir dedi.Doğumdan sonra beni etkilermi acaba