Merhaba , iyi pazarlar 🌸
5 aylık kızım var. Doğduğu günden beri kabızlık problemi var. İlk 2 ay uyarmadan kakasını hiç yapmadı. Ne zaman Evolvia aldık kendi kendine yapmaya başladı . Çok rahatladık. Fakat kızım büyüdükçe mama ihtiyacı arttı. Haftada 1 kutu içiyoruz en ucuz 130 lira . Çok külfetli gelmeye başladı. Daha önce kabız olan bebeğine yarayan, uygun fiyatlı mama önerirseniz çok sevinirim 🤗