Merhaba güzel anneler. Kızım 1 aylık ve çok şükür emmesinde problem yok. Geçen gün fark ettim ki göğüs çevremde kızarıklık oluşmuş. Böyle damar şeklinde. İnternetten bakınca mastit olma ihtimali diye sonuç çıktı. Ama kızım 30 dakikaya yakın emiyor. Göğüslerim yumuşuyor hatta emmesinden. Emerken de çekiyor mu diye hep kontrol ediyorum. Hatta sağım bile yapmıyorum boşalttığını düşünerek. Bu cidden mastit göstergesi mi ?