Sbktrc Kızım 2.5 aylık. Sağarak kendi sütümü veriyorum. Emmiyor doğduğundan beri. Yaklaşık 1 haftadır biberonu da istemiyor. 100 cc içmesi gerekirken 4 5 saatte 60cc yi zor içiriyorum. Mama da içmiyor.uykuda içiyor uykusu dapılınca bırakıyor Kilo alımı yavaş. Başına gelen var mı nasıl çözüm buldunuz
ozgelin Sbktrc bu dönemlerde red oluyor az az sık sık verin bir müddet sonra düzeliyor..hoplata zıplata şarkı söylüyordüm dikkatini dağıtıp öyle içiriyrdum..birde biberon reeddi idrar yolu enfeksiyonndan da oluyormus başka belirtiler varsa doktora gidin..
Mecannn Sbktrc benim bebegimde biberonu reddetti mama almadi kendi sütümü bile ondan icmek istemedi emzik aliyor ama 10 aylik oldu hala veremedim vazgectim
Bebegimmete Sbktrc ilk 1. Ayınız nasıldı benim de bebeğim sürekli emmek istiyor sütüm çok az meme reddi yalıyoruz mama veriyorum ama baş edemiyorum hep istiyor hep 3 saate 90 cc veriyorum ama uyku dışında uyanıksa malesef 2. Saate başlıyor istemeye 2. Ay da doyduğunu hisseder inşallah şuan 32 günlüğüz
Mecannn Sbktrc süt arttıran damla almıstim bayagi ise yaradi öyle idare ettim sonrada ek gidaya yüklendim
ozgelin Sbktrc kokulu idrar, mama reddi , akıntı , su içmek istemez , çiş yaprken ağlama, özel bölgede kızarıklık
Sbktrc Bebegimmete 60 içiyordu 2 3 saatte bir Ayına göre normaldi içtiği miktar ama şuan için çok az acıksada istemiyor