Glitter Kizlar merhaba. Pazartesi rota asisi yaptirdik ve oglum o gunden beri 4 kez kaka yapiyor. Asiri sulu degil gibi, sadece sayisi artti. Ben bol bol emziriyorum ama ille de su ver diye tutturuyorlar. Susuz kalsa herhalde bol tukuruklu bir bebek olmaz. Basina boyle birsey gelen var mi? Ishal oldu mu bebeginiz ve kac gunde gecti?
ebru23 Glitter valla bizde 4 Mart’a yaptırdık hala ishal anlamadım bu durumu ayni dediğiniz gibi bol köpüklü br Bebek 😊 Geçmiş olsun 🙏🏻
Elifff Glitter Canım bizde yaptırdığımızda günlük kaka sayısı 4 5 oluyordu hafif sıvı açık renkte sonra kendiliğinden geçti tabi içiniz rahat etmesi açısından doktorunuza danışın