Merhaba anneler🙋♀️ oğlum yarın 4 aylık olacak. Baştan beri anne sütü + mama gidiyoruz. 2. Aydan sonra neredeyse tek göğüse ve artmayan sütümden dolayı tamamen mamaya döndü arada emiyor birde geceleri mamadan sonra tabiki. Sorun şu en başından beri her mamadan sonra ağlıyo bitti diye. Doktor kilo alımı iyi dediği için miktarı arttırmıyor. Başlarda 3 saatte bir 3. Aydan sonra 2 saatte 90 cc içiyo ama ağlamaları çok arttı sanki yetmiyor. Sürekli versem içecek gibi kafam karıştı artık 🤦♀️ bazıları ver doyunca bırakır diyo bazıları bilmez hep ister diyo. Doktorunda fazla gelir diyo 120 veriyorum arada yine 2 saate acıkıyo 🤦♀️