Annnisshhh ne kadar dikiş olduğunu bilmiyorum canım ama fazlaydı sanırım. Çünkü küçük bir damar tutmamisti. Diğer türlü kolay oldu ilk doğumum olmasına rağmen suni sancı olmadan . Beş saat içinde doğum oldu. 8 cm açıklıkla dogumhaneye alindim ikinma fazlı çok sürdü herhalde bende ondan böyle olmuş llabilir