Merhaba. Oğlum 23aylik. Dogdugundan weleda baby kullaniyordum. En son bulamayinca helan diye bi markanın sampuanin onerdiler aldım. Ama sanırdım bebegimin gozlerini yakiyor. Bi de bacaklarinin derisi aşırı kurudu. Bazi yerlerde kabuga benzer bi şeylər olusuyor. Sampuanla alakasi olduğunu dusunuyorum. Icinize sinerek kullanip məmnun kaldiginiz sampuan onerin bana. Cildini kurutmasin. Göz yakmasin. Doğal icerikli olsun. Öncədən hepinize tesekkurler🙏