MrsYilmaaz Çok tuy döküyor mu. Çözüm öneriniz var mı. Bebegımın kıyafetlerinde yorganında yastığında her yerdeler. Endıselenıyorum. Kedime de üzülüyorum
MrsYilmaaz irva çok uzun tüylü bı kedı degıl aslında. Tekır cınsı. 1,5 yaşında. Asla başkasına sahıplendırmek ıstemıyorum. Ama oğluma da zararı olsun ıstemıyorum tuylerın
irva MrsYilmaaz Benim ikisi de sokak kedisi biri 1 yaşında diğeri 2. Aşılarını düzenli yaptırıyorsanız tüylerden zarar gelmez korkmayın.Veterinerden ek olarak vitamin isteyebilirsiniz tüy dökmemesi için.%100 kesmez ama şuan gördüğünüzden çok daha azını görürsünüz tek tük o da.
Miyauw MrsYilmaaz mamadan dolayı olabilir. Ayrıca yaz geliyor mevsimsel de olabilir. Tıraş ettirin ya da her gün evi süpürün 😅😅😅😅 biz tıraş ettiriyoruz genelde. Aşıları tamsa bir problem olmaz ama insan yine de rahatsız oluyor çok tüy olunca. En iyisi tıraş canım