Evlatkokusumis kızım da 2 yaşında, ben en baştan itibaren tüm sebzeleri yedirmeye çalıştım. Bazen severek yediğini sonra yemedi. Bazen yemediğini bir sonra yedi. Ama hiç bunu sevmedi bir daha yapmayım demedim. Hep yaptım ve her defasında da yedirmeye çalıştım. Ona ayrı yemek yapmadım. Bizim yemeklerimizi ona göre yaptım. Tuzunu salçasını az attım, acılı baharat atmadım. Ve bence en önemlisi masada hep beraber yemek yemek.
Yemediği ya da sevmediği bir şey yok gibi şuan. İlerde ne olur bilmem tabi. Mesela dün musakka yaptım ama patlıcanları kızartmadım az yağda soteledim, biraz sulu olcak şekilde pişirdim. Yedi. Bugün de tavuklu mantar sote yaptım, yaparken yanımdaydı “mantar çok güzel biliyo musun, sen de oyuncaklarınla mantar yemeği yapsana” vs dedim, mantarı eline verdim baksın diye. Önceden mantar çorbası yapmıştım ama ilk defa bu şekilde yediricem. Umarım bunu da yer.
siz de yemek yaparken onu dahil edin, beraber yaptığınız şeyi anlatın. Belki etkiler bebeğinizi de.