Mom077 merhaba bunu çok cocuklu olan herkese sorma kararı aldım 2. cocuğu yapmadan önce, şu söz dogru mu acaba “2. 3. ler birinci kadar zorlamıyor, daha kolay büyüyor” diyorlar. Ben bir de bile cok zorlandım, mantığıma yatmıyor bu söz ama o kadar cok duyuyorum ki yakın zamanda deneyimleyenlere sormak istedim. Sizin fikriniz nedir?