Narin Otri bebe,xlear, izotonik serum denedim ve hiç memnun kalmadım.Çok iyi geliyor dediğiniz marka var mı?
ZeynepAda Narin neyini begenmedin cnm ? İçerik aynı hepsinde,hatta artık 2 ayımızdan sonra normal serum fizyolojik alıyorm şırıngayla çekip sıkıyorm burnuna asprtörle çekiyorum gayet güzel açıyor
KlncA Narin hepsi 0,9 nacl sizin beklentiniz nedir tam olarak, sıkınca direk açıp rahatlatmazlar maalesef
Narin ZeynepAda Hayır bazılarının sodyum oranı daha fazla olduğu için daha iyi açabiliyor ve bende onu arıyorum.Hele xlear hiçbir işe yaramıyor
Bebeminnie KlncA bebekler için olanlarım hiç biri açmazki burnu Nemlendirir sadece sen de aspire edersen açılır