22 aylık olduk artık ve kaşığı çatalı hiç bizim gibi tutamıyor. Bugün bebek gelişim kısmında tam anlamıyla tutabilir ince motoru gelişmiştir yazıyor ama oğlum tutamıyor. Çok kez eline veriyorum düzgünce ama o yine kürek gibi tutuyor. Ağzını tam bulamıyor döküyor. Sürekli de yemesine müsaade etmem. Ondan mıdır acaba ? Yoksa 3 yaşına falan gelince hani mesela illa ki öğrenmiş olur mu. Yoksa ben fırsat vermediğim için mi öğrenemiyor🤨