ElifinAnnesi06 Bebeğim 5 ay 12 günlük. Slepy 4 numara kullanıyordum. Arkadasimin bebeği 1 yaşına girmej üzere oda 4kullaniyorum dedi. Ben iz yaptığı için 4numara almıştım. Şuan 3 mü kullanmalıyım yoksa 3 plus mi bilemedim.
Bhrmhtrhn ElifinAnnesi06 benim kizim 3ay 9gunluk 5.500kilo 3numara kullaniyorum (10 gündür) 2numara kilosuna goreydi ama cok sıktı hep iz oluyordu
Betulunanneessii ElifinAnnesi06 benim benim de 5 ay 11 günlük bende 4 numaraya gectm . 3+ artık olmuyo gibiydi dört cok az bol ama rahatsız edicek düzeyde degil diye 4 e gectm . Bu bez numaralarını anlamak gercekten cok zor.
3children1mom ElifinAnnesi06 Benim ki de 5 ay 14 günlük 4 kullanıyorum cnm sleepy iz yapıyor malesef kalıptan değil birde bezden beze kalıplar değişiyor galiba büyük kızım var 3 yaşına girecek onada 6 bağlıyorum 🤷🏻♀️
ElifinAnnesi06 Betulunanneessii aynen oyle. Büyük kullanırsan bacaklarda ayrılık olur diyenler oldu tedirgin oldum. 4ten ben memnundum aslında ama acaba tekrar 3 plus a mi dönsem diyorum
Betulunanneessii 4 aylıkken tartıldı en son 7 idi. Saglık ocagı 5. Ay kontrolüne cagırmadı ama cok almamıstır cunku ateslendi hastalandı.
ElifinAnnesi06 Betulunanneessii kilosu iyiymiş sizinn bebeğin. Benimki 5. Aya bir hafta kala tartıldiginda 6710 grdi. Acaba biraz zayıf ni diye tedirginim
dontsleppyunhappy ElifinAnnesi06 benim kızım 8 buçuk aylık ve 4 numara kullanıyorum. Kilosuna göre normal oluyor.
anneoldumkiben ElifinAnnesi06 4 ün kilo aralığı geniş ondan olabilir bir de hızlı büyümüyorlar artık.5 aylık bebeğim 1 aydır 4 kullanıyorum yine 4 numara sipariş verdim.
anneoldumkiben ElifinAnnesi06 sleepy kullanıyorum şuan.Prima da kullandım aynı 4 numarasını. 5 aylık 7500 kilosu
BabyGroot ElifinAnnesi06 aya göre değil kiloya göre bakacaksınız bebeğinizin kilosuna hangisi uygunsa o numarayı tercih edin benim bebeğim 10 kg 5 plus kullanıyorum gayet iyi oluyo
Atamom16 ElifinAnnesi06 oğlum 4 ay 8 günlük 3 numara kullanıyorum hatta elimdeki bitince 4e geçmeyi planlıyorum sleppy kalıpları biraz dar bebeğinizi sıkıyorsa 3 numara geçmeyin bence geriye
cikolatali_waffle Sleepy biraz dar bence lastik izi illa ki yapıyor bende çok değiştim numarayı en son 5 aldım 10 aylık bebeğim daha iyi oldu