Biz 3 gün kabak ,bal kabağı ,havuç, patates ,yoğurt ,muz, elma ,denemelerimizi tamamladık şimdi ben bebeğime neyi nasıl yedirsem tahılları nasıl tattırsam derdine düştüm. Zaten diğer tadına baktıgı şeyleri çok yiyemiyor yarısını tükürüyor yarısını döküyor aç kalıyor mu bir sorun olur mu diye endişeleniyorum ağlarsa asla zorla yedirmeye çalışmıyorum anne sütü alıyor zaten diye düşünüyorum ama sütüm yetersiz gelebilir kilo alımı çok azaldı sanki bu konuda önerilerinizi bekliyorum . Ek gıda tariflerinizi de yazarsanız çok sevinirim 😚😋