CitLemBik Sevgili anneler hamileyken ictiginiz vitamin , devit vs ilaclari dogumdan sonrada kullanmaya devam ediyormusunuz yoksa dogumdan sonra ilaclari almayi biraktiniz mi
Minikkusuumm CitLemBik doktorum kan ilacını doğumdan sonra kullanmamı istemişti ama ben kullanmadım yarını anca içtim
irva CitLemBik Doktorum 6 ay kadar kullan demişti kullanıyordum.1 hafta olcak bıraktım 6 ay dolmadan.Sürekli vitamin kullanmaktan potasyumum yüksek çıktı.
CitLemBik irva hangi vitamini kullaniyordunuz ben decavit i kullaniyordum dogumdan sonra kan ilacimi degistirdiler 3 ay boyunca ilacini alicaksin dediler suan kan ilacini iciyorum ama decaviti kullanmiyoreum dun hastaneden ayrilirken verilen kagitlari okurken fark ettim orda vitamin hapinida kullaniniz yaziyordu o yuzden soruyorum
irva CitLemBik İmomlatte vermişti bana vitaminlerin hepsi var içinde.Bir de kan ilacım vardı feramat.
Karanelo CitLemBik yok devam etmen gerekir zaten anne sütü verdiğimizde vücudumuzdaki vitaminlerin bir kısmını kaybederiz bunu da dışarıdan takviye almamız gerekir. Devam et zaten doktor da bunu söyleyecektir
Sndz-656 Ben hamileyken de doğumdan sonra da sağlıklı beslenmeye dikkat ettim ilaç kullanmadım kan değerim hiç düşmedi Allah’a şükür doğum sonu vitaminlerime baktırdım eksiklik çıkmadı demen o ki herşeyin başı doğru ve sağlıklı beslenme