Kizlar oglum 3 bucuk aylik. Cok sukur sağlıklı bi bebek. Yaklasik 1 bucuk haftadır emdikten sonra kendini kucağımda boyle geriye atıyor. Bende başlarda acaba emmek istemediğini bu şekilde mi anlatmaya çalışıyor diye düşündüm ama artık normal yattığı yerden de boyle bakmaya başladı. Kucağımızda da yapıyor. Düzeltmeye calisiyoruz kendini kasıyor adeta. Bilmiyorum bi sıkıntısı mı var yoksa geçici bi durum mu? Ya da bi zarari olur mu boyle bakmasının. Doktor kontrol günümüze henuz var o yuzden ondan önce size sormak istedim.
