Kızım 3 aylık mama ile besleniyorduk iştahı çok güzel olan bir bebekti.
agzında pamukçuk çıktı bir iki ilaç kullandık geçmeyince doktoru inek sütüne alerjisi var raporlu bir mama çıkartacam onu kullanın dedi
.
raporlu mama zehir gibi vanilya şurubuyla tatlandırıyoruz onu da biraz fazla atınca gaz yapmaya başladı en fazla bu mamayla 2 hafta devam edebildik 3 doktor gezdik hepsi sadece ağızdaki pamukçukla alerji denilemez bebeğe eziyet etmeyin normal bir mamaya dönün denildi kendi kullandığımız mamaya döndük bu seferde her öğünde aglama krizleri yememek için adeta savaşıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım